Skip to main content
Beantwoord

Apple Watch gekoppeld aan iPhone, maar ben niet bereikbaar nu

• February 18, 2025
  • 2 reacties
  • 180 keer bekeken

Ik heb vandaag mijn nieuwe Apple Watch serie 10 gekoppeld aan mijn iPhone 15. De eerste keer ging bellen goed, maar nu gaat hij maar een keer over op mijn iPhone en ook maar een keer op mijn Apple Watch. Ik heb waarschijnlijk iets verkeerds gedaan bij de instellingen, maar weet niet wat. Kunnen jullie helpen?

Beste antwoord door Vikash van KPN

Welkom op de community! Heb je iets gehad aan het linkje van ​@PPR058x hierboven? De afgelopen dagen ontvangen we meerdere meldingen van klanten over onbereikbaarheid.

Als het probleem bij jou nog steeds speelt, kun je proberen tijdelijk zowel WiFi als Bluetooth op de smartwatch uit te schakelen. Als het goed is, ben je dan weer bereikbaar op zowel je telefoon als je smartwatch. Onze technische afdeling is bezig met een oplossing, waarna WiFi en Bluetooth op de smartwatch weer ingeschakeld kunnen worden.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

PPR058x
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+4
  • KPN medewerker
  • February 18, 2025

​@MariekeVZ 

Misschien heb je iets aan het onderstaand artikel

https://support.apple.com/nl-nl/119601

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 21, 2025

Welkom op de community! Heb je iets gehad aan het linkje van ​@PPR058x hierboven? De afgelopen dagen ontvangen we meerdere meldingen van klanten over onbereikbaarheid.

Als het probleem bij jou nog steeds speelt, kun je proberen tijdelijk zowel WiFi als Bluetooth op de smartwatch uit te schakelen. Als het goed is, ben je dan weer bereikbaar op zowel je telefoon als je smartwatch. Onze technische afdeling is bezig met een oplossing, waarna WiFi en Bluetooth op de smartwatch weer ingeschakeld kunnen worden.