Skip to main content
Vraag

Apple Watch MultiSIM activering blijft hangen op activeren

• July 22, 2026
  • 6 reacties
  • 38 keer bekeken

Mijn multisim activering in de Apple Watch app loopt vast op activeren en na vele gesprekken met de klantenservice wordt het nog niet opgelost ookal zie ik op andere forumvragen dat het een bekend probleem is, waardoor ik met alle “het duurt 5 werkdagen voor een reactie,” al een maand verder ben. Wat kan ik doen om dit eindelijk op te lossen?

6 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Hi ​@RadagastTheGreu, welkom allereerst bij onze community. 

Zo te zien heb je alles gedaan wat je kon doen. Vind je het goed als ik meekijk? Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?

Hoi Alex, graag! Ik word er enigszins hopeloos van hoe lang het duurt, tot het punt waar ik serieus aan het overwegen ben over te stappen, dus hulp is zeker gewenst. Ik heb alles ingevuld.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Dankjewel voor je gegevens. Ik heb het vermoeden dat je in je profiel een fout hebt gemaakt in je telefoonnummer, laatste cijfer moest een zijn. Ik heb je echter wel gevonden, opgepakt en doorgezet naar de juiste afdeling. We nemen contact met je op. 

Ja kleine fout. Top! Ik hoop dat er nu toch echt aan gewerkt gaat worden want dit duurt echt veel te lang. De mail vanuit jullie technische dienst gaf aan dat het uiterlijk 5 werkdagen te duren, en dat was 17-07, en dat was al na het wachten van een maand.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Snap ik, ik zie gelukkig dat dit nu is opgepakt. Mocht er nog geen contact met je zijn opgenomen, wacht dit nog even af. We zijn ermee bezig. 

Vandaag gebeld. Moest wederom mijn watch resetten. Opnieuw geprobeerd te activeren. Werkte niet kreeg weer foutmelding en dan blijft het voor eeuwig hangen… Kan dit niet op een andere manier worden doorgezet? Dit lijkt me allemaal niet de bedoelingen en ik ben een beetje zat de hele tijd de watch opnieuw in te moeten stellen :(