Skip to main content
Antwoord

Apple Watch werkt niet goed met Multisim na overstap naar KPN

• November 19, 2025
  • 3 reacties
  • 27 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Sinds mijn overgang naar KPN een irritant probleem. Applewatch zegt te zijn verbonden met multisim. Alleen als iemand mij belt, gaat mijn iPhone af en mijn applewatch niet. Vervolgens probeerde ik te bellen via de applewatch en dat lukt niet, het kapt het gelijk af. Sms'jes sturen werkt evenmin. Apple Watch schijnt in de instellingen goed te zijn verbonden, maar het bovenstaande werkt niet. k heb multisim ontkoppeld en opnieuw gekoppeld en vandaag ook multisim door KPN laten deactiveren en opnieuw geactiveerd. Pfff, ben er wel een beetje klaar mee. Wie heeft hier ervaring mee en kan verdere hulp bieden?

Beste antwoord door Thomas van KPN

Oh okay, dat sluit wel een hoop uit, het klinkt dan alsof je horloge helemaal niet verbonden is met multisim. Ontkoppelen en opnieuw koppelen is wel een beetje de standaard stap maar dat had je al gedaan begrijp ik. Kun je hiermee eens langs een van onze winkels of een apple winkel? Dan kijken we even mee. 

3 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Melberse, welkom op onze community!
Dit issue komt me zo niet bekend voor, verbindt je horloge wel gewoon met het netwerk verder?
Als je je iPhone op vliegtuigstand zet of helemaal uitschakelt. Werkt het dan wel?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 21, 2025

Hallo Thomas, Hij verbindt verder ook niet goed met het netwerk. Als ik niet verbonden ben met mijn iPhone kan ik ook geen muziek streamen etc. Bij iPhone op de vliegtuig stand of helemaal uit werkt het ook niet. Gr,  

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 24, 2025

Oh okay, dat sluit wel een hoop uit, het klinkt dan alsof je horloge helemaal niet verbonden is met multisim. Ontkoppelen en opnieuw koppelen is wel een beetje de standaard stap maar dat had je al gedaan begrijp ik. Kun je hiermee eens langs een van onze winkels of een apple winkel? Dan kijken we even mee.