Skip to main content

hoi, ik wil graag een audio bestand van de voice over uploaden naar mijn voicemail (prive) zoals bij kpn zakelijk kan dit?

Hoi @Pat85 ,

Een rechtstreeks audiobestand is niet mogelijk. Dan zou je het bestand moeten afspelen vlakbij jouw mobiele telefoon terwijl je kiest voor een zelf ingesproken welkomstbegroeting. 

Hieronder meer informatie over de mogelijkheden: 

 

Welke welkomstbegroetingen zijn mogelijk?
Je kunt kiezen voor 3 soorten welkomstbegroetingen:

  1. Zelf ingesproken begroeting: Spreek zelf de hele tekst in die de beller krijgt te horen 
  2. Ingesproken naam: Spreek alleen je naam in 
  3. Nummerbegroeting: Je nummer wordt voorgelezen


Hoe lang worden voicemailberichten bewaard?
Voicemailberichten worden 7 dagen bewaard. Dit geldt voor beluisterde én onbeluisterde berichten. Wil je een bericht langer bewaren, sla hem dan op middels menu keuze 2. Hij wordt dan opnieuw 7 dagen bewaard. Dit proces kan je blijven herhalen zolang je het bericht wilt blijven bewaren.
 

Menu voicemail


1⃣ Begroetingen
▫ 1⃣ Eerste persoonlijke begroeting
▫ 2⃣ Tweede persoonlijke begroeting
▫ 3⃣ Standaard begroeting met ingesproken naam
▫ 4⃣ Standaard begroeting met telefoonnummer
2⃣ Instellingen
▫ 1⃣ Toegangscode
▫ ▫ 1⃣ Wijzigen
▫ ▫ 2⃣ Wanneer wordt toegangscode gevraagd
▫ ▫ 3⃣ Toegangscode per sms
▫ 2⃣ Afspeelinstellingen
▫ ▫ 1⃣ Berichtinformatie
▫ ▫ 2⃣ Berichtopties
▫ 3⃣ Berichten ontvangen
▫ ▫ 1⃣ Berichten ontvangen in/uitschakelen
▫ 4⃣ Notificatie
▫ ▫ 1⃣ Notificatieinstellingen
▫ ▫ 2⃣ SMS na gemiste oproep
9⃣ Engels
0⃣ Uitleg
▫ 1⃣ Uitleg over voicemail
▫ 2⃣ Meer informatie over berichten
▫ 3⃣ Meer informatie over instellingen
 

Menu tijdens afluisteren

 

47d4b3d3-829e-4294-bcc1-c678bc78b834.png

 


@Pat85 . Welkom op het forum.

Dat is geen optie bij het particuliere abonnement. @Noordzee geeft wel een alternatief. 

Kun je hier iets mee?


Dat klinkt veel te hol als je dat via een ander toestel afspeelt en weer opneemt


Dan kun je één van de drie standaardbegroetingen kiezen. (zie mijn uitgebreide reactie hierboven) 


Dat is niet wat ik wil


Dat is duidelijk, maar wat jij wilt is niet mogelijk bij een particulier abonnement.


Ik heb niks meer gehoord. Helaas is er dus geen alternatief. Mocht je andere vragen hebben, stel ze gerust.


Dit zou wel mogelijk moeten zijn, 

Namelijk als je een alternatieve microfoon gebruikt. 

Je sluit een kabel aan op output van het geluidsbron, vervolgens lus je deze door met een trrs kabel naar je telefoon, zodra je op Record drukt speel je het bestand af en wordt het 1 op 1 opgenomen waardoor je nagenoeg geen verlies van kwaliteit hebt. ;)Â