Skip to main content

Hoi,

Ik kan niet telefonisch bellen via mobieldata. Ik weet dan ook niet hoe ik KPN kan bereiken. Stemmen zijn ook misvormd en haperen. Ik kan wel whatsapp bellen en videobellen. Geluid is dan prima. Dus als het echt over het netwerk gaat, lukt het niet. Doet mijn simkaart het nog? Ik heb het nu al een maand en het is echt irritant. Zeker in noodsituaties ook gevaarlijk. 

Jammer dat jullie geen chat hebben, want nu moet ik jullie bereiken via een forum? 

 

Mobiel data voor internet, werkt trouwens uitstekend daarom kan ik wel goed met whatsapp bellen alleen voor klanten is whatsapp bellen niet zo professioneel. Wil gewoon via het netwerk kunnen bellen... 

Hallo @Marjolein12 

 

Als je toestel nu terugschakelt naar 2G tijdens het bellen (dan zie je in de statusbalk bovenin ook geen 4G meer staan) dan zou dat misschien het probleem kunnen zijn.

Indien dat i.d.d. gebeurd, heb je Bellen via 4G of VoLTE wel aanstaan in jouw toestel?

Die instelling is meestal te vinden onder je mobiele netwerkinstellingen.

Mocht je die instelling niet kunnen vinden dan even vermelden welk toestel je hebt, sommige toestellen ondersteunen het niet of pas na wat andere aanpassingen.