Skip to main content

Waarom gaat automatisch mb's delen pas "s morgens om 07.30 uur in. Mijn man heeft geen mb's en ik heb 20 gb maar hij vertrekt om 06.00 uur al naar zijn werk. Dus kortom waarom niet om 0.00 uur 's avonds. 

Hi @Yvon Tovar! Ik heb niet direct antwoord op de vraag waarom gekozen is voor dit tijdstip. Wel kan je handmatig eenmalig MB's delen als het belangrijk is dat je man tussen 6:00 en 7:30 MB's heeft op die dag. Ook is het zo dat ieder abonnement van zichzelf onbeperkt langzame data heeft. Als het dus absoluut noodzakelijk is een appje te sturen dan kan dat ook als de data op is. Dingen als een online routeplanner zal niet gaan. 


Hi Bram, was ik al bang voor dus dan toch maar weet handmatig. Bedankt voor je reactie.


Hi Bram, was ik al bang voor dus dan toch maar weet handmatig. Bedankt voor je reactie.

Hallo @Yvon Tovar je kunt het gewoon op automatisch laten staan en als je partner door de data heen is kun je altijd handmatig wat 'bijstorten'.


Waarom gaat automatisch mb's delen pas "s morgens om 07.30 uur in. Mijn man heeft geen mb's en ik heb 20 gb maar hij vertrekt om 06.00 uur al naar zijn werk. Dus kortom waarom niet om 0.00 uur 's avonds. 

De like is omdat Ik het eens met deze vraag/dit verzoek. Dit is eerlijk gezegd onacceptabel in deze tijd van automatisering en met een duur abonnement.

Echter een dislike voor het antwoord! 'Geen antwoord voor dit tijdstip ...' ! 

Ik meld mijn incident apart in de hoop en verwachting  dat meer gebruikers dit zullen onderschrijven/melden zodat het tijdstip net na middernacht zal worden.