Skip to main content

Beetje ouderwets misschien, maar ik ben ook (ietsje 😉 ) ouder.

Vroeger hadden we zo'n mooie functie dat je bij in gesprek zijn van een telefoonnummer automatisch teruggebeld kon worden. Op Internet vind ik nog terug dat deze prachtige nieuwe functionaliteit aangekondigd wordt. Maar als ik tegenwoordig op mijn mobiel een in gesprek toon hoor zie ik daar geen optie meer voor.

Wie kent dit nog? Bestaat het nog steeds of is dat 'die goede oude tijd'.

Hallo @ttTom , dat bestaat niet meer bij KPN, bij andere providers weet ik het niet, maar ik lees of hoor daar nooit meer iets over.

Toets bij bezet heette dat

Het blijkt ook nog wel te bestaan, maar je moet dan een VOIP-toestel hebben:

https://www.onlinq.nl/support/voip/vragen/terugbellen

Bij veel grote instanties, zoals ziekenhuizen e.d. bestaat zoiets wel, als je een bepaalde poli probeert te bereiken en er is nog een X aantal wachtenden voor je kun je een bepaalde toets indrukken om teruggebeld te worden met de keus teruggebeld worden op het nummer waar je nu mee belt of een ander nummer, dat je dan in kunt geven.

 


Hoi JanD, Bedankt voor je snelle reactie!

Ik zie dat ik dus ook terug moet naar een ouderwets toestel hiervoor. Past dan mooi bij mijn leeftijd 😉 Ik heb nog wel een oude bakelieten toestel met draaischijf als herinnering aan andere tijden, maar dat is dan weer te oud.

In ieder geval opgehelderd, bedankt!


Hallo @ttTom graag gedaan, ik ben 71+, dus waarschijnlijk generatiegenoten, maar wat is leeftijd.

Â