Skip to main content

Sinds ettelijke jaren bij TELFORT altijd automatisch betaald. 

Nu door (gedwongen) overgang naar KPN mislukt de automatische incasso, terwijl alle gegevens onveranderd zijn en er altijd meer dan voldoende saldo op mijn rekening staat.

Leuk welkom van KPN!

Graag reactie. 

Karl. 

Hallo @Djurgo , er is wel degelijk iets veranderd, de factuur die geïncasseerd wordt, wordt bij jou afgeschreven en overgemaakt op een ander rekeningnummer, dat van KPN Mobiel en niet meer van Telfort.

KPN Mobiel wil dus bij jou incasseren en niet (meer) Telfort.

Het zou kunnen zijn dat je een mail van de bank gemist hebt waarin jou gevraagd die automatische incasso te accorderen omdat KPN Mobiel niet bekend is in jouw lijstje van goedgekeurde aut.inc.

Zo werkt het tenminste bij mijn bank, SNS, anders zou iedereen maar zo wat kunnen incasseren zonder dat jij daar akkoord voor gegeven hebt.

Ik zou even met de bank contact opnemen.

 


Hallo JanD,

Dank voor reactie en ik zal jouw raad opvolgen.

Met vriendelijke groet,

Djurgo.


@Djurgo Welkom op het forum. Ik zie dat @JanD je al van een antwoord heeft voorzien. Er is inderdaad een grote kans dat het hiermee te maken heeft. Zou je kunnen laten weten of dit inderdaad de situatie was? Mocht dit niet de situatie zou, zou je dan je forumprofiel willen aanvullen? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en kijken of er toch iets is dat ik voor je kan doen. 


Dag Rutgers, 

Het blijkt uiteindelijk mijn eigen schuld te zijn geweest. 

In plaats van het rekeningnummer te accorderen, had ik hem geblokkeerd om dubbele betalingen te voorkomen. Dat was me namelijk al eerder gebeurt. 

Ondertussen is alles weer normaal. 

Bedankt voor je reactie. 

Mvg, 

Karl. 


@Djurgo Mooi om te horen dat het opgelost is, dan zullen de toekomstige betalingen allemaal weer naar wens verlopen. Heel graag gedaan natuurlijk! @JanD Bedankt voor de hulp.