Skip to main content

Mijn Telfort is KPN geworden en er zou voor mij niets veranderen. De automatische incasso is toch vervallen. Ik moest een nieuw account aanmaken, MijnKPN maar daar zie ik geen mogelijkheid de automatische incasso te herstellen. Dit is een hele slechte service als je steeds in een kringetje door de mogelijkheden geleid wordt zonder resultaat. Prutswerk zonder duidelijke uitleg hoe dit te herstellen.

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Welkom bij ons op het forum @Susy T. Bij de samengang van Telfort en KPN zou er niets moeten veranderen inderdaad. Ik ga met je meekijken. Over wat voor abonnement hebben we het precies, een mobiel of een Thuis abonnement? Het topic staat in de categorie voor mobiel en op je profiel zie ik alleen de gegevens voor een Thuis aansluiting staan. Zou je jouw forumprofiel volledig in kunnen vullen (het juiste IBAN kan je bij "Persoonlijke informatie” zetten) zodat ik het abonnement erbij kan pakken en meekijken? Ik hoor het graag van je als je dat hebt gedaan.


Ik zie dat je een aantal gegevens hebt ingevuld op je profiel @Susy T, de IBAN zie ik er alleen nog niet bij staan. Kan je die nog toevoegen en een seintje geven als je dat gedaan hebt?


Ik heb precies hetzelfde probleem als Susy T, via de site van KPN is met geen mogelijkheid automatische incasso in te stellen...