Skip to main content
Beantwoord

Automatische incasso lukt niet

• April 14, 2021
  • 5 reacties
  • 68 keer bekeken

Goedenavond. Ik heb hetzelfde probleem, automatische incasso wordt telkens geweigerd. Contact met de bank levert niks op en zij stelden voor dat KPN de automatische incasso opnieuw activeert

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Maja van KPN

Bedankt @RuudGL!

Ik heb het betalingssysteem de opdracht gegeven om voortaan weer te incasseren, kan zijn dat dit bij de eerstvolgende factuur nog niet goed gaat omdat dit niet op tijd verwerkt wordt, maar daarna hoor het weer goed te gaan!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • April 15, 2021

Hi @RuudGL, niet zo handig zeg :slight_frown:

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het klantnummer van het abonnement waar het om gaat én je volledige IBAN, in het opmerkingenveld noteren. Dan kijk ik even met je mee!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 19, 2021

Hi @RuudGL, niet zo handig zeg :slight_frown:

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het klantnummer van het abonnement waar het om gaat én je volledige IBAN, in het opmerkingenveld noteren. Dan kijk ik even met je mee!

Ok, dank je wel voor je reaktie. Heb ik zojuist gedaan.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 19, 2021

Bedankt @RuudGL!

Ik heb het betalingssysteem de opdracht gegeven om voortaan weer te incasseren, kan zijn dat dit bij de eerstvolgende factuur nog niet goed gaat omdat dit niet op tijd verwerkt wordt, maar daarna hoor het weer goed te gaan!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 19, 2021

Ok dank je wel, ik wacht af. Werk ze nog!

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • April 19, 2021

Graag gedaan en bedankt! :blush: