Skip to main content

Ben nu bijna een jaar bezig om een automatische incasso geregeld te krijgen voor het afschrijven van 2 mobiele abonnementen.

Sinds de overgang van Telfort naar KPN werkt dit niet meer.

Diverse malen van het kastje naar de muur gestuurd en weer terug.

Als klap op de vuurpijl in de KPN winkel geweest om legitimatie te controleren voor een nieuwe machtiging.

Nu nog in het bezit van Telfort thuis maar helaas gaat ook dit naar KPN, dus zal ook de 3e incasso problemen gaan geven.

Maar ook deze maand wederom het bericht het is niet gelukt om de automatische incasso af te schrijven.

Ik ben er klaar mee en ga alles in het werk stellen om van deze 2 mobiele abonnementen af te komen.

Wat een waardeloze service.

Hoi @KPN TROEP, welkom bij ons op het forum. Wat gek dat de automatische incasso steeds misgaat! Bij de overgang van Telfort mobiel naar ons in januari is het rekeningnummer waar het naar wordt overgeschreven veranderd, verder zou daarbij niets veranderd moeten zijn. Ik wil voor je kijken wat ik hierover kan zien, zou je daarvoor jouw forumprofiel volledig in kunnen vullen en daarna hieronder een seintje geven? Dan weet ik dat ik mee kan kijken.


Ik heb geen reactie van je gezien @KPN TROEP, en op je profiel zie ik nog geen gegevens. Is het inmiddels via een andere weg gelukt? Als ik nog iets kan doen via deze weg hoor ik het graag.


Jasper,

Het probleem met KPN word alleen maar erger, en erger.

Sinds ik in de KPN winkel ben geweest voor het legitimeren van mijn identiteit krijg ik GEEN facturen meer, GEEN sms dat het niet gelukt is om de automatische incasso af te schrijven, kortom wat is dit voor een waardeloze organisatie ik ga nu op zoek naar een andere provider.

Als je eens wist hoeveel ellende en hoofdpijn dit al heeft opgeleverd.

Echt waardeloos.

Wacht nu wel op een dreigbrief van een incasso bureau, ben er helemaal klaar mee, zonde van alle moeite en inspanningen.


Dat is vreemd inderdaad @KPN TROEP, bij de notificaties staan dezelfde gegevens als op je forumprofiel. Als je een melding krijgt van deze reactie, zou je de berichten over de incasso ook moeten kijken. Met die gegevens op je profiel heb ik naar de betalingen gekeken. Daarbij viel me op dat er geen 'mandaat’ actief is, daardoor wordt er geen incassopoging gedaan. De vraag is waarom er geen mandaat actief is, vaak gebeurt het dat bij de bank iets is geblokkeerd. Heb je al bij jouw bank nagevraagd of er iets is geblokkeerd voor incasso's vanuit KPN? Als je dat nog niet gevraagd hebt, zou je dat voor me kunnen doen? Als zij geen blokkades hebben kan ik het mandaat opnieuw proberen te activeren, om de incasso's weer automatisch te maken.

Hopelijk kunnen we het daarmee oplossen, en een incasso bureau voorkomen. Het is zonde als het zo ver komt, het is beter als dat niet hoeft.


Jasper,

En zo is de cirkel weer rond, KPN zegt het ligt aan de ING en ING zegt het ligt aan KPN.

En maar verder modderen, maar daar zijn we nu al bijna een jaar mee bezig.

Ik doe helemaal niets meer en wacht het incasso bureau af.

Dit heeft me al veel te veel tijd en stress opgeleverd.

Ga proberen dit contract met KPN te verbreken want ook gaat mijn TV pakket over van Telfort naar KPN en ook dat zal de nodige problemen gaan geven.


Ik heb niet gezegd dat het aan de bank ligt, ik heb alleen gevraagd of je aan hen kunt vragen of er een blokkade op incasso's van ons staat. Als die blokkade er op staat zal het activeren van het mandaat geen effect hebben, maar dat merken we dan pas na de volgende incassodatum. Als we weten dat er geen blokkade is kunnen we het eerder activeren en gaat het eerder hopelijk goed. Ik wil je graag helpen, maar daarvoor heb ik jouw hulp ook nodig. Ik kan het niet zonder jou.