Skip to main content

Hi,

Wanneer ik mijn bankrekeningnummer probeer te wijzigen, springt hij telkens bij het refreshen terug naar de oude bankrekening terwijl ik meerder malen op opslaan heb gedrukt. Hoe kan ik dit probleem verhelpen of is er ook een mogelijkheid dat kpn dat voor mij doet.

Groetjes,

Sherwien

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Welkom op het forum @Sherwien, hoewel de aanleiding minder leuk is :slight_frown:

Door de drukte op het forum, komen we nu pas aan jouw topic toe, excuus voor de late reactie! Is de situatie inmiddels verbeterd? Of speelt dit nog steeds? Zo ja, zou je dan je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het oude én het nieuwe volledige IBAN waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren. Dan kijk ik even met je mee :slight_smile:


Hi @Maja_,

ik heb de huidige IBAN genoteerd en daarnaast de nieuwe IBAN, dus waar het gewijzigd naar moet worden 


Hmm, ik loop tegen hetzelfde aan als jij, het lijkt goed te gaan maar even later staat de oude er weer :thinking:  Ik ga even een balletje opgooien bij de mensen die over de facturatie gaan, zodra ik nieuws heb meld ik me hier weer!


Had je al gezien dat het IBAN nu wel goed staat @Sherwien:relaxed: Je hebt hier op de 29e een mailtje over ontvangen nadat het alsnog correct verwerkt is, maar niet iedereen is even scherp op de mail, vandaar dat ik het voor de zekerheid even navraag!


Hi @Maja_ 

Ja nu staat het wel goed, heel erg bedankt!


:blush: Graag gedaan!