Skip to main content

Het lukt niet mijn bankrekening nummer te wijzigen voor automatisch incasso.

Ik heb het geprobeerd zowel via de app als verschillende browsers. Iedere keer als ik de nieuwe IBAN invul en klik op ‘opslaan’ krijg ik de foutmelding: “Het ophalen van de gegevens is (tijdelijk) niet mogelijk. Excuses voor het ongemak.” 

Als ik de klantenservice bel en melding maak waarom het gaat, sturen ze een link naar dezelfde stappen. Het lukt me niet een medewerker te spreken. 

Help!

Bij mij idem dito. Je krijgt de gegevens te zien die bekend zijn bij de kamer van koophandel met de melding dat je bij de kvk moet zijn om te wijzigen maar bij de kamer van koop handel kan je geen banknummers opgeven.

 

Inderdaad als je belt krijg je een link en kom je bij dezelfde gegevens uit.

Chatten of mailen onmogelijk.

Krijg je toevallig toch iemand aan de lijn dan kan diegene dat niet wijzigen.

Ik ga de automatische incasso maar weigeren misschien bellen ze dan zelf


Hoi @AriadneW en welkom op het forum! Super dat je al verschillende browsers getest hebt, en erg zuur dat het ondanks dat maar niet wil lukken om het IBAN te wijzigen. Ik mag geen rekeningnummers voor mobiele abonnementen aanpassen, hier moet een SMS verificatie voor gedaan worden en dat kan alleen telefonisch. Als je met ons belt via 0800-0402 doordeweeks tussen 8:00 - 20:00 en op zaterdagen tussen 9:00 - 17:00 kun je inspreken dat je een medewerker wilt spreken. Dan krijg je vanzelf iemand aan de lijn en hopelijk klopt het IBAN dan snel weer! 

@Rosbach Jij noemt het KVK nummer, dus jou raad ik aan om dit aan te kaarten via het zakelijk forum of door te bellen met 0800-0403. Dit is het consumentenforum, dus ik kan je helaas geen ondersteuning bieden wat betreft zakelijke kwesties. Wel weet ik dat, wanneer mijn collega's zelf iets niet kunnen, ze je moeten kunnen adviseren op wat wél de juiste vervolgstap is. Bijvoorbeeld het online webformulier. Hopelijk is het ook bij jou snel geregeld!