Skip to main content

Beste M,

wij hebben meerdere keren gebeld dat het rekeningnummer van Mevr. W.T. Diependaal-Geurts gewijzigd moet worden.

Nu hebben wij weer een aanmaning gekregen omdat de rekening niet betaald kan worden van het oude rekeningnummer.

 

Wij hebben hier meerdere keren over gebeld en alles zou al gewijzigd zijn.

Wij weten niet of die € 14,00 nu wel of niet betaald is.

Wilt ons daar een mailtje over sturen?

 

Met vriendelijke groeten,

 

Marjon Diependaal

 

Admin: privégegevens verwijderd en opgeslagen in je profiel

Hoi Marjon @Mevr. W.T. Diependaal-Geurts

Bedankt voor je bericht op ons Forum. Niet fijn dat automatische incasso's mislukten en je herinneringen ontvangt over een openstaand saldo. Ik heb dit voor je nagekeken en er is momenteel geen openstaand saldo (meer). Het nieuwe rekeningnummer is correct bij ons bekend en voor de zekerheid heb ik de toestemming om daarvan te incasseren vernieuwd. Vanaf de volgende of daaropvolgende factuur zal de automatische incasso daardoor wel goed gaan (mits het saldo dan toereikend is natuurlijk). 

Mochten er hierover nog aanvullende vragen zijn, stel die gerust. 


Ik krijg de melding bij bankrekening wijzigen (mobiel) dat dit niet mogelijk is (tijdelijk).

Wil dit bij 3 mobiele nummers doen, maar heb ook internet en tv van kpn en die moet op het oude het oude banknummer blijven staan.


Ik krijg dezelfde foutmelding bij het proberen te wijzigen van de bankrekening bij mobiel. Storing KPN????


Reageer