Skip to main content

Hallo, 

Ik heb afgelopen donderdag een s22 ontvangen /aangeschaft bij het verlengen van m'n contract. Er wordt altijd reclame gemaakt voor de s22 dat deze een langere batterijduur heeft maar het valt vies tegen. De batterij is echt heel snel leeg en dan overdrijf ik echt niet. Ik ben enorm teleurgesteld. Jammer want verder is het een super telefoon.

Ik ben want rond gaan speuren op het net en ben erachter gekomen dat het nogal wisselt. De één kan er lang mee doen en de ander heeft ook de ervaring dat de s22 snel leegloopt qua batterij.

 

Vraag, wat kan ik nu het beste doen? Terugsturen? Is er iets mis mee. Volgens de diagnose niet. Help aub,!

 

Mvg Jordy Kriekaart 

Hallo @J Kriekaart ,

Wat balen dat de batterij van het toestel niet bevalt. Je hebt nadat je het toestel hebt gekocht veertien dagen zichttermijn. Die gaan in op de de dag van ontvangst. Binnen die veertien dagen kun je de bestelling annuleren en als die verwerkt is kun je een nieuwe aanvragen.

Je kan het toestel inclusief bijgeleverde accessoires terugsturen. Vul daarvoor het bijgeleverde retourformulier in. Als je deze kwijt bent kun je die opnieuw downloaden via de statustool

  • Retouradres KPN:
    • KPN Retouren,
      Antwoordnummer 17008,
      2501VG Den Haag

Let er wel op dat je het verzendbewijs goed bewaard. 


Ik had pas veel later door dat de batterij zo slecht is. Mijn omruil garantie is al lang voorbij.  Ik ben echter niet tevreden over mijn S22, dan moet ik hem toch kunnen retourneren???


Hallo @LindaHoogerwerf, welkom! Wat jammer om te lezen dat je zo ontevreden bent! Binnen 14 dagen kan je je toestel omruilen, ook zonder opgaaf van reden. Na deze termijn kan dit helaas niet meer. Als je toestel defect is, kan je deze via een KPN winkel ter reparatie insturen. Mocht het toestel gewoon niet bij jou passen, kan je overwegen om ‘m te verkopen of wellicht kan je ruilen met iemand in jouw gezien/familie/vriendenkring.


Ik ben toch van mening dat als het toestel niet is volgens de verwachtingen, dat ik hem terug kan sturen. De batterij is gewoon slecht, dat hoor je van iedereen. Dus ik vind het niet kunnen dat jullie dan met zo'n antwoord komen. Ik ga mijn licht eens opsteken bij de Consumentenbond .