Skip to main content

Goedendag,

 

Ik heb een abonnement bij KPN aangeschaft via mobiel.nl. Hier is de husselkorting toegepast van €7,50, maar ik zie op mijn facturen dat door KPN deze €7,50 gewoon bij mijn abonnement inzit. Hoe kan dit? En bij wie kan ik terecht om dit recht te laten zetten?

Hoi @KellyLT. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je deze korting niet terug vind op de factuur. Heb je alle abonnementen al aangemeld voor de Hussel voordelen? Als je dit nog niet hebt gedaan, dan is dat waarschijnlijk de reden waarom je deze korting op dit moment nog niet ontvangt. Als je wilt dat ik het voor je uitzoek, laat dan jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en mobiel nummer achter in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit gedaan hebt.


Hoi @KellyLT. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je deze korting niet terug vind op de factuur. Heb je alle abonnementen al aangemeld voor de Hussel voordelen? Als je dit nog niet hebt gedaan, dan is dat waarschijnlijk de reden waarom je deze korting op dit moment nog niet ontvangt. Als je wilt dat ik het voor je uitzoek, laat dan jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en mobiel nummer achter in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit gedaan hebt.

Ik heb niet meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat jouw vraag is beantwoord. Als dit niet het geval is dan horen we dat graag!