Skip to main content

Per 1 zfebruari heb  ik een mobiel abonnement afgesloten. Het maandbedrag zou 12,50€ zijn, maar er wordt 15€ in rekening gebracht. Het afsluiten van het abonnement was al zeer problematisch (overgang van mobiel werk naar mobiel privé), dat heeft me zo’n vier uur aan de telefoon gekost om de vele fouten te corrigeren, maar dit komt er nu bij.

Ik vermoed een husselkorting of ander soort korting, snelste is toch even bellen met 0800 0402.

 

Als u wilt wachten op een reactie van een moderator vul dan uw profiel in zodat ze voor u kunnen kijken wat er aan de hand is.


Dag Maurice,

 

Bedankt voor het antwoord. Ik heb mijn profiel ingevuld, wacht liever op de moderator dan weer een poos in de wacht en mogelijk weer iemand aan de lijn die niet weet hoe het zit.

 

Jaap


Hallo @Jaap Gall ,

Dan lijkt het erop dat je jouw 2,50 euro korting vanwege KPN -Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden


Goedemorgen @Jaap Gall:relaxed:

Ik ben even met je mee gaan kijken en heb de Husselvoordelen voor het 06-nummer eindigend op **89 geactiveerd. Zodoende zal je € 2,50 korting op je abonnement ontvangen, waardoor het onder de streep uit zal komen op de afgesproken € 12,50 i.p.v. € 15,-. 

Zou je de eerstvolgende factuur even in de gaten willen houden? Het zou kunnen dat er een automatische verrekening komt voor de gemiste korting op je vorige factuur. Is dat niet het geval? Neem dan contact met ons op zodat we dat alsnog kunnen regelen.

Ik hoop je zo eerst voldoende geholpen te hebben. :blush: Mocht je nog vragen hebben, laat het dan gerust weten!


Dankjewel, ik hou het in de gaten.

 

met vriendelijke groet,

 

Jaap Gall