Skip to main content

Ik heb 10 minuten geleden 2 stuks nieuwe contracten afgesloten voor 25 euro elk.  Nu krijg ik het contract per mail en is het ineens 32,50euro. Hoe kan/zit dit? 

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Dat bedrag is zonder korting vermeld.


Aha... Thx


Dat komt omdat KPN de KPN compleet korting niet vermeld.
 

Deze vraag heb ik weleens aan KPN gesteld. Het antwoord waarom ze dit doen is omdat als ze de korting vermelden, ze hier aan vast zitten,  en ze geen poot hebben om op te staan, wanneer jij bijv geen KPN compleet meer zou zijn.

Het omgekeerde is natuurlijk ook waar. Wanneer KPN in ene 32,50 in tekening brengt, heb jij geen enkel bewijs en geen poot om op te staan. In jouw bevestiging staat immers dat je abonnement 32,50 euro kost.

Simpele en duidelijke oplossing lijkt mij een bevestiging sturen die er ongeveer zo uitziet:

Aboonement ………… 32,50 euro

KPN compleet korting 7,50 euro

Totaalbedrag 25,00 euro

 


Hoi Peter, welkom. Het zal hier inderdaad om de Husselkorting gaan. Die staat niet op je contract. Dit omdat de Husselkorting geen onderdeel is van je contract maar een bonus is die je alleen krijgt als je aan de voorwaarden voldoet (het ook hebben van een vast internetabonnement). Zolang je dat hebt, dan krijg je de korting. Zou je je vaste internet opzeggen, vervalt ook de korting.