Skip to main content

Ik heb tijdens een telefonische verkoop vanuit Kpn een mobiel aangeschaft totaal zou ik 35 euro per maand gaan betalen maar nu staat er bij mijn factuurbedrag een bedrag van 57 euro graag wil ik hier uitleg over ik heb namelijk meerdere malen tijdens het gesprek gevragen of dit totaal per maand was en niet alleen voor de mobiel zelf. Ik heb ook Kpn tv en internet en daarvoor zou ik ook korting ontvangen maar die is niet terug te zien in de factuur.

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangmaakt

Hoi @Jeffrey1705, welkom op het forum.

De eerste factuur kan afwijken van het afgesproken maandbedrag. Op de eerste factuur worden meestal de aansluitkosten in rekening gebracht (25 euro), ook is het mogelijk dat er een dubbele facturatie periode op deze factuur staat. Dit komt doordat je bij KPN een maand vooruit betaald. 

Bijvoorbeeld: jouw factuur periode loopt van de 1e tot de 30e van de maand. Je hebt jouw abonnement op de 15e afgesloten. Dan betaal jij op jouw eerste factuur het abonnement van de 15e-30e van deze maand en van de 1e tot de 30e van komende maand. Hierdoor lijkt de factuur hoger dan het afgesproken maand bedrag, maar kom je wel uit op de afgesproken 35 euro per maand. De volgende factuur zou dan het afgesproken bedrag van 35 euro per maand moeten zijn. 

Je kan op MijnKPN jouw facturen inzien. Op de factuur kun je precies zien hoe deze is opgebouwd. Mocht daar echt iets niet kloppen dan hoor ik het graag.Â