Skip to main content

Goedemiddag, 

Ik heb enige maanden geleden heb ik mijn Spotify Premium abonnement omgezet bij de KPN in een Spotify family abonnement. Ik ben hier ook de beheerder van. Heb toen ook mijn vriendin toegevoegd. Nu, zoveel maanden later, wil ik nog een persoon toevoegen, echter wanneer ik inlog in Spotify en klik op “familieleden uitnodigen voor of verwijderen uit een family-abonnement”, dan lukt dit niet. Hij wil niet naar de juiste pagina gaan en uiteindelijk krijg ik de mededeling dat er een “probleem is opgetreden”… 

 

Ik weet van de voorgaande keren, dat wanneer ik inlog, ik meteen de optie zou moeten zien dat ik familieleden kan toevoegen, of verwijderen. Nu zie ik echter dat Spotify zegt dat ik deel uit maak van een familie abonnement (dus niet de beheerder ben). Vandaar mijn conclusie dat ik denk dat Spotify mij niet meer herkent als de beheerder. 

 

Hebben jullie enige suggesties? 

 

Dank, Marcel 

Hoi @MJH70 en welkom op het forum! Wat gek dat je niet meer als beheerder herkent lijkt te worden. 😕 Als ik dit artikel van Spotify mag geloven is het niet mogelijk om van beheerder te wisselen. Als jij inlogt staat de optie dus nergens meer tussen? Uit dit topic kopieer ik de stappen die Nadia noemde:

  1. Ga naar je hoofd Family accountpagina
  2. Selecteer Premium Family in het menu aan de linkerkant.
  3. Klik op TOEVOEGEN AAN FAMILY-ABONNEMENT.
  4. Klik op Uitnodigen voor Premium.
  5. Selecteer LINK KOPIËREN en deel deze link met de persoon die je wilt uitnodigen, of kies een optie om de link te delen met behulp van de gewenste berichtenservice.
    Opmerking: als degene die de uitnodiging accepteert dit doet op hetzelfde apparaat als waarop je de uitnodiging hebt verzonden, zorg er dan voor dat je eerst bent uitgelogd van je accountpagina.

Werkt het met deze stappen niet, dan raad ik je aan om contact op te nemen met Spotify. Hopelijk hebben zij dit dan snel met je opgelost! 


Reageer