Skip to main content

Ik bel sinds nieuwe telefoon steeds anoniem alles instelling staan aan klantenservice gebeld winkel geweest nog niet goed

Hey @Marco a ,

 

Vervelend dat dit gebeurt, ik zal proberen je te helpen.

 

Mag ik misschien vragen of je misschien nog weet wat er al is gebeurt. Als je dit niet weet gaan we alle stappen gewoon 1 voor 1 na.

 

Als je een duidelijker antwoord wilt kan je ook gratis bellen naar het KPN nummer. Dit kan via 0800 0402. Of start een chat met een medewerker via hier


Hoi @Marco a en welkom op het forum! Wat gek dat dit gebeurt. 😕 Je belt dus naar alle nummers anoniem? Dit gebeurt niet alleen bij één bepaald nummer waar je naar belt? Zou je een foto willen plaatsen van de instellingen in je toestel, wat afgeschermd bellen betreft? Let wel op dat je nummer hierop niet af te lezen is. Ook hoor ik graag welk type toestel je precies hebt. 


Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.


Is nog niet goed in stelling staan goed zelf al bij kpn winkel geweest daar zeiden ze ook dat alles goed stond klantenservice ook gebeld alles klopte maar nog bel ik anoniem


Wat als je jouw simkaart in een ander toestel plaatst en daar dan mee belt? Bel je dan nog steeds anoniem, of gaat het dan wel goed? 

Je belt dus naar alle nummers anoniem? Dit gebeurt niet alleen bij één bepaald nummer waar je naar belt? 

Hier ben ik ook nog benieuwd naar. 


Ja naar iedereen die ik bel


Ook in andere telefoon geprobeerd maar werkt ook niet 


Helder. Zou je dan je forumprofiel aan willen vullen met je adresgegevens, de naam van de contractant, het 06-nummer waar het om gaat en de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN? De laatste twee kun je bijvoorbeeld in het veld ‘Persoonlijke opmerkingen’ zetten. Alle velden waar privé achter staat zijn alleen inzichtelijk voor jou en de moderators op dit forum. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kan ik op onderzoek uit. 


Gedaan 

 


Top! Ik zag inderdaad dat het doorgeven van je nummer uit stond wanneer je belt, deze heb ik aangezet. Mocht het binnen een uur nog niet werken, herstart je toestel dan. Daarna moet het weer goed gaan. 🙂


Top dankje wel en het werkt inderdaad weer getest en nummer werd weer gegeven


Gelukkig! 😄 Bedankt voor het terugkoppelen en nog een fijn weekend!


Reageer