Skip to main content

Sinds de verplichte SIM-kaart update van afgelopen week bel ik anoniem. Terwijl de instellingen van mijn telefoon staan op “altijd beller-id weergeven". Super onhandig gezien heel veel mensen, waaronder ik zelf, geen anonieme nummer op neem.

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

 


Hoi @MJHH, welkom op ons forum.
Dat is niet handig! 
Ik kijk graag meteen even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en het simkaartnummer “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?


Top Thomas, Ik heb de gegevens in mijn profiel gezet.


Bedankt voor je gegevens @MJHH, ik zie aan onze kant alles gewoon goed staan. Wat merkwaardig! Ik heb een ticket aangemaakt voor mijn technische collega's. Zij nemen hierover nog contact op met jou. Houd er wel rekening mee dat dit van een afgeschermd of 088 nummer zal zijn.


Dankjewel Thomas, ik wacht het af.


Ik krijg net de feedback van mijn collega's dat ik niet goed gekeken had en de nummerweergave aan onze kant inderdaad uit stond :sweat_smile: .
Hij zou het nu weer moeten doen!


Ah top, dankjewel! Fijn dat het geregeld is! Ik ben blij dat jij en je collega het opgelost hebben, ik moet wel heel eerlijk zeggen dat de telefonische klantenservice erg slecht was. Beide collega's weigerde te geloven dat ik mijn eigen telefoon goed genoeg snapte om zeer zeker te weten dat mijn instellingen goed stonden.


ik zag het inderdaad, gelukkig is deze feedback ook naar hen gegaan.
Sorry voor het ongemak!