Skip to main content

Ik wil best overgaan met mijn mobiel nummer naar KPN echter ben niet genegen om daar   € 25,- voor te moeten betalen. Wij hebben reeds internet en nog een mobiele telefoon onder KPN VLAG dus…….scheld die € 25,- kwijt!!!

Dit is gewoon kassa voor die providers anders niets en dat zou niet mogen. Een nieuwe klant moet men verwelkomen, niet straffen.


belachelijk 25 euro entree voor een simpele simkaart


belachelijk 25 euro entree voor een simpele simkaart

3

 

Welkom, @Kirederf en @ton voorn! Ik vind het jammer om te lezen dat jullie ontevreden zijn over het afsluiten van een nieuw abonnement, omdat hier aansluitkosten voor in rekening gebracht worden.

Aansluitkosten worden altijd in rekening gebracht wanneer er een nieuw abonnement aangevraagd wordt. Ook wanneer je al een ander abonnement van KPN heeft. De aansluitkosten worden in rekening gebracht om de bestelde diensten te laten werken, de administratie hiervan op te bouwen, je online omgevingen te activeren en de overige zaken die komen kijken bij het opzetten van een nieuw abonnement in onze systemen. Het zijn dus kosten die we echt maken. Bestel je meerdere abonnementen tegelijkertijd? Dan hoef je maar één keer aansluitkosten te betalen voor de gehele bestelling.

Onze trouwe klanten belonen we met KPN Compleet en KPN Hussel voordelen. Door meerdere abonnementen van KPN te combineren geniet je van leuke extra's. Op onze website lees je precies welke voordelen je krijgt en welke abonnementen je hiervoor moet combineren.

Aan de aansluitkosten kan ik weinig doen. Deze worden nou eenmaal in rekening gebracht bij het afsluiten van een nieuw abonnement. Ik hoop dat je desondanks tevreden bent over jouw abonnementen bij KPN. :blush:


Dit is gewoon kassa voor die providers anders niets en dat zou niet mogen.

Waarom mag dat niet? Zou dat niet mogen? KPN is een commercieel bedrijf, opgericht om geld te verdienen. Geen filantropische instelling. En ja het is kassa. Dat is de bedoeling ook.


Beste Kirederf,

Natuurlijk is het wenselijk dat een bedrijf winst maakt, maar dat er zoveel mails aan besteed moeten worden om een eenvoudige overstap met nummerbehoud vind ik minder. Als ik overgestapt was hadden ze aan mij geld kunnen verdienen.