Skip to main content

De nieuwe maand is ingegaan dus dan ook weer nieuwe belminuten en internetbundel.

Ik heb per 11 juni mijn abonnement aangepast naar 150 belminuten en 0mb internet. Via andere telefoonnummer uit het gezin krijg in dan elke maand een aantal fb via het delen.

per 1 juli krijg ik echter geen 150 belminuten maar slechts 15 minuten! En deze is geldig dit weekend. Besteken dat ik dit weekend niet kan bellen althans ik heb nog 10 minuten over. En anders krijg ik exrra kosten. 
Ook het gedeelde aantal gb is slecht een paar dagen geldig. Er klopt niets van en klantenservice kan het dit weekend niet oplossen. 
wie kan dit wel oplossen en snel?

Het begin van uw factuurperiode is waarschijnlijk op 4 juli gezet. U heeft daarom nu dus belminuten voor 3 dagen gekregen. Maandag zult u dan weer 150 minuten krijgen.

Met de data zal een vergelijkbaar iets aan de hand zijn. Vroeger begon alles op de eerste van de maand. Maar dat is nu niet meer zo. Kan elke dag van de maand zijn.


Sinds wanneer is dat dan? Maar ze laten wel mijn andere factuurperiodr eindigen op 30 juni. 
Al mijn beltegoed eindigt op 30 juni. Dan krijg ik maar 3 dagen beltegoed en dan vanaf maandag 4 juli weer 150 belminuten. 
dit heb ik nooit eerder meegemaakt 


Dit is sinds een paar maanden zo. Bij alle nieuwe klanten. En bij bestaande klanten die wat veranderen aan hun abonnement. 


Dank je wel. Bij de klantenservice kwamen ze niet zo ver met deze uitleg. Die begrepen er ook niets van. 😅


Hallo @Remco70, als jij jouw profiel zou willen invullen? Dan kijk ik even voor je wanneer je volledige bundel weer krijgt. 


Ik heb mijn profiel aangepast. 


Jouw nieuwe bundel gaat elke 4de van de maand in. De situatie is precies zoals @Nick83 al heeft aangegeven. Inmiddels heb je dus ook weer 150 belminuten gekregen gisteren.Â