Skip to main content

Ik had nog 21 minuten belbundel. Voerde toen een gesprek van bijna 39 minuten. Nu is er volledig 39 minuten buiten mijn bundel verrekend. Mag dat zo maar? Op die manier is er volgens mij mening 21 minuten dubbel en extra duur berekend!

Welkom hier, @Det27! Bedankt voor je vraag. Nee, Als het goed is worden je belminuten als eerst opgemaakt. Ongeacht je tijdens een gesprek buiten de bundel (dreigt) te raken. 
Als je een gedetailleerd factuur ontvangt, dan kun je dit controleren. Je kunt (op de laatste pagina) precies zien welke gesprekken €0,00 euro waren en vanaf welk gesprek er kosten in rekening zijn gebracht. Ook zie je precies hoeveel belminuten je gebruikt hebt. Klopt jouw factuur niet? Staat er dat je nog 21 minuten over hebt en zijn er wel kosten in rekening gebracht? Dan kijk ik natuurlijk graag even mee! Dat hoort namelijk niet. Als je wil dat ik even met je meekijk, dan doe ik dit graag. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!


Reageer