Skip to main content

Dit was een Telfort abonnement. Maar het gaat mij meer over wat de titel zegt en wat ik begrijp.

175 Belminuten en onbeperkt sms in NL en EU.

Klantenservice verklaart dat bellen naar het buitenland (inclusief EU) niet in de bundel zit.

Ben ik nou gek???? Want het was dus wel zo. 

Ik was vorig jaar op vakantie in het buitenland en heb daar ook gebeld (naar lokale nummers)

Hoe zit dit nu????

Hallo @S.Duis 

 

Bellen vanuit NL naar een ander EU land is nooit gratis geweest voor dat abonnement.

Bellen in een ander EU land naar een nummer binnen dat land zelf en naar elk ander EU land is wel gratis zolang het binnen de belminuten van je bundel valt.

De klantenservice zal het dus over bellen vanuit NL gehad hebben.

Zie ook deze pagina en dan iets naar beneden scrollen onder het kopje:

Bellen en sms’en

Abonnement dat voor 26 januari 2020 Telfort was.

• Let op als je in Nederland bent: bellen en sms’en vanuit Nederland naar een buitenlandsnummer in de EU zit niet in je abonnement. Je betaalt een hoger tarief per minuut en sms.


Hoi @S.Duis, welkom bij ons op het forum. Wat GeSp zegt klopt inderdaad, bij een Telfort (TFT) abonnement is het bellen vanuit Nederland naar een ander EU land altijd buiten de bundel geweest. Dat daarvoor kosten in rekening worden gebracht klopt dus. Het klopt ook dat je vanuit een ander EU land naar een ander EU land kunt bellen zonder extra kosten. Het is alleen vanuit NL wat geen onderdeel was van de Telfort bundel.