Skip to main content

Ik heb de belgeschiedenis van februari en maart nodig van mijn mobiele abonnement, maar waar vind ik dit?

Hallo @Madmike93 , de historie van uitgaande gesprekken staat in de facturen, die je elke maand via de mail ontvangt. Als je inlogt in MijnKPN vind je ook daar de facturen.


Ja ik bedoel eigenlijk de inkomende oproepen 


Helaas @Madmike93 , de inkomende oproepen worden niet door KPN geregistreerd.

Alleen de uitgaande gesprekken zijn relevant voor de factuur i.v.m. de kosten. De inkomende oproepen kan je alleen terugvinden in de belgeschiedenis in je eigen telefoon, voor zover nog beschikbaar.


Bovendien zijn de specificaties (dus alleen uitgaand) niet meer beschikbaar voor februari. Ze mogen maar 6 maanden bewaard worden.

Mijn telefoon slaat de gebelde en ontvangen nummers onder datum op. Dus in die lijst moet je ze nog terug kunnen vinden. Ik wis die lijsten nooit.


Een grensgeval, denk ik @PeterG . Ik ging uit van de laatste 6 facturen en dan is factuur maart nog inclusief de specificaties van februari, maar sowieso zonder inkomende oproepen.


Ah ja, natuurlijk. De gesprekken van maand A staan altijd bij de factuur van maand B inderdaad.