Skip to main content

Beste,

in de maand Juli is er door mijn dochter buiten de bundel gebeld, doordat zij geen sms heeft ontvangen  van KPN dat haar limiet was bereikt ( dit is na telefonisch contact met KPN bevestigt) zijn de extra kosten bijna 80 euro hoger.Na contact medewerker zou ze dit doorgeven aan een medewerker die hier een beslissing over kan geven, ze gaf aan dat zij dit niet kon beslissen. Ik zou hier over terug gebeld of gemaild worden, echter niks meer vernomen, misschien kunt u mij hier in verder helpen !

Hi @Tanaka! Vooral vervelend als er een oplossing lijkt maar deze vervolgens niet in orde is gemaakt. Er is gelukkig een duidelijke notitie achtergelaten waarin hetzelfde stond als jij hebt vermeld. Hiermee heb ik het gelijk voor je in orde kunnen maken. Ik heb je een mail gestuurd met bevestiging van de vergoeding. Wel is het zo dat ik de precieze reden niet kan vinden. Mocht je dit nu nog een keer overkomen zou ik je willen vragen te verwijzen naar de notitie die ik heb achtergelaten over de verdere vervolgstappen op dat moment. Mocht je verdere vragen hebben kan je die uiteraard hier altijd stellen!


Hi Bram

SUPER dat je dit zo snel hebt opgepakt en ook nog eens zo snel hebt afgehandeld! Ook namens mijn dochter moet ik je bedanken!

👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻,

GroetTanaka


Graag gedaan @Tanaka:relaxed: Ik zal het topic sluiten!