Skip to main content

Goedendag,

Ik heb precies hetzelfde probleem als hierboven gemeld. In het buitenland heb ik al jarenĀ geen service. Ik heb dit getest in Duitsland, Portugal en Spanje en overal heb ik geen service en kan ik dus geen 5g gebruiken en niet bellen. Volgende week ga ik naar Rome en dan is het wel belangrijk dat ik bereikbaar ben. Kan ik geholpen worden?

Met vriendelijke groet.

*Admin: afgesplitst van originele topic

Ook maar eens laten resetten door KPN.Ā  Bij mij heeft het in ieder geval geholpen!


Beste @Lotte Kruisselbrink, welkom! Wat een irritant probleem 😞. Een aantal vragen:

  • Heb je hierover eerder contact met ons gehad? Zo ja, wat is hier uitgekomen?
  • Je hebt roaming aan staan?
  • Heb je geprobeerd handmatig een ander netwerk te kiezen?
  • Is er gekeken of gebruik in het buitenland geblokkeerd is?

Als je je forumprofiel aanvult met je 06-nummer, postcode + huisnummer en klantnummer, dan kijk ik graag met je mee. Mocht er een blokkade op staan, kan die eraf gehaald worden. Dan heb ik ter verificatie ook nog de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer nodig (dat kan je invullen onder ā€˜persoonlijke opmerkingenā€™.


Goedendag,

Ja, ik heb er een aantal jaar geleden een paar keer over gebeld maar ze konden mij op dat moment niet verder helpen. Verder heb ik er nooit meer naar gevraagd omdat ik niet regelmatig in het buitenland ben. Op dit moment bevind ik mij in Italiƫ en heb ik weer hetzelfde probleem. Roaming staat aan, maar geen service. Het enige wat ik nu heb is wifi uit het hotel.

Er is niet gekeken of gebruik in het buitenland geblokkeerd is en ik weet ook niet hoe dat moet.

Ik zal gelijk het forumprofiel aanvullen. Ik hoop dat ik zsm weer bereikbaar kan zijn in het buitenland!

Met vriendelijke groet,

Lotte Kruisselbrink


BesteĀ @Lotte Kruisselbrink, welkom! Wat een irritant probleem 😞. Een aantal vragen:

  • Heb je hierover eerder contact met ons gehad? Zo ja, wat is hier uitgekomen?
  • Je hebt roaming aan staan?
  • Heb je geprobeerd handmatig een ander netwerk te kiezen?
  • Is er gekeken of gebruik in het buitenland geblokkeerd is?


Als je je forumprofiel aanvult met je 06-nummer, postcode + huisnummer en klantnummer, dan kijk ik graag met je mee. Mocht er een blokkade op staan, kan die eraf gehaald worden. Dan heb ik ter verificatie ook nog de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer nodig (dat kan je invullen onder ā€˜persoonlijke opmerkingenā€™.

Ā 

Top! Ik zie dat data geblokkeerd was. Bij dezen gedeblokkeerd! Wellicht moet je toestel even uit en weer aan. Laat je nog even weten of het werkt?