Skip to main content

Ook ik heb helaas dit euvel. Dit probleem had ik niet bij mijn iPhone 8 Plus in combinatie met Telfort. Nu met mijn nieuwe iPhone 13 pro Max icm kpn is het zeer te betreuren. Mensen horen mij niet goed, verbinding valt weg, enz… 

 

vandaag bij kpn winkel geweest. Was niet open, problemen met de deur… toen naar een apple winkel geweest. Ze kunnen de telefoon opsturen voor reparatie (misschien probleem interne antenne). Alleen ben ik dan mijn telefoon een week kwijt. Dit is geen optie voor mij, want ik heb mijn telefoon dagelijks nodig. Wat kan kpn mij voor oplossing bieden?

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Balen zeg @Steffan de Boer :slight_frown:

Dit valt onder fabrieksgarantie, wat inhoudt dat het toestel gerepareerd zal moeten worden. Wij kunnen niks meer of minder dan Apple zelf. Ook via ons is het mogelijk om je toestel op te laten sturen voor reparatie, en ben je het toestel kwijt totdat de reparatie voltooid is. Kan zijn dat het via ons zelfs langer duurt dan via Apple, dus al ik heel eerlijk ben wil ik je aanraden om hem via Apple zelf te laten repareren. Heb je je iPhone 8 plus niet meer, zodat je je simkaart daar tijdelijk weer in kunt gebruiken?

 


Helaas heb ik geen vervangend toestel. Daarom is het al helemaal een probleem voor mij. Wat voor oplossing heeft kpn eventueel voor mij?


Wij hebben helaas geen andere oplossing dan het toestel repareren, we kunnen je niet aan een vervangend toestel helpen :slight_frown:

Wellicht heeft iemand in je kennissenkring of binnen je familie net een nieuw toestel terwijl de oude het nog doet en zou je de kunnen lenen?


@Steffan de Boer ook mijn nieuwe iPhone heeft problemen met het geluid tijdens de opnames van video. Ipv geluid te horen hoor ik ruis!