Skip to main content

Ik heb een belbundel genomen om in het buitenland (VS) te kunnen bellen en gebeld worden. 

De eerste week werkte dit prima, maar in week 2 begon het gedonder al. De melding 'gesprek beeindigt' komt in beeld nog voordat de telefoon overgaat.

De eerste keer dat dit gebeurde loste het zich vanzelf op nadat ik het apparaat uit en weer aan had gezet, maar nu blijft het aanhouden. Help. 

Internet en sms werken wel correct. Ik weet niet hoe het zit met gebeld worden

Ik heb deze bundel genomen om met mn familie hier te kunnen bellen in geval van nood en om het makkelijker te maken om te communiceren (over opgehaald worden bv). Maar ik kan er niet op vertrouwen dat t werkt. Wat kan ik doen? 

Echt heel handig dit forum(!) 😑


Hallo @L. Scherder 

 

Het is een forum dus voor je antwoord krijgt kan wel eens wat langer duren.

Van welke provider maak je daar nu gebruik?

AT&T schijnt de laatste tijd problemen te hebben met bellen via VoLTE.

Volgens diverse berichten hier op het forum werkt het via T-Mobile wel goed.

Kan je de telefoon eens handmatig op T-Mobile zetten als dat op jouw locatie beschikbaar is.

Anders kijken wat er voor providers wel beschikbaar zijn en die 1 voor 1 proberen.


Hoi @L. Scherder . Welkom op het forum.

Hallo @L. Scherder 

 

Het is een forum dus voor je antwoord krijgt kan wel eens wat langer duren.

Van welke provider maak je daar nu gebruik?

AT&T schijnt de laatste tijd problemen te hebben met bellen via VoLTE.

Volgens diverse berichten hier op het forum werkt het via T-Mobile wel goed.

Kan je de telefoon eens handmatig op T-Mobile zetten als dat op jouw locatie beschikbaar is.

Anders kijken wat er voor providers wel beschikbaar zijn en die 1 voor 1 proberen.

Heb je hier wat aan gehad?


Bedankt voor de reactie. Helaas heb ik deze te laat gezien en ben ik alweer terug in Nederland. Weet niet welke provider ik gebruikte. Mijn telefoon stond geloof ik op roaming en ik gebruikte wat er beschikbaar was. Internet deed het gewoon de hele tijd alleen bellen lukte echt niet.