Skip to main content

Ik heb ook een Sim update gehad en alles werkt weer alleen kan ik niet meer bellen. Ik krijg steeds de melding dat het nummer dat ik bel niet meer bestaat. Wat kan ik doen?

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Hmm, dat is verre van handig @Sim update :slight_frown:

Zou je je toestel eens opnieuw op willen starten zodat je simkaart opnieuw verbinding gaat maken met ons netwerk?

Als dat geen verschil maakt, zou je dan je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het mobiele nummer én het simkaartnummer waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren. Dan kijken we even met je mee!


Opnieuw opstarten heb ik geprobeerd maar werkt niet. 
ik heb mijn profiel ingevuld 

 


Bedankt @Sim update, zelf zie ik niks raars met je simkaart, wat zou kunnen verklaren dat het niet lukt met het bellen. Daarom heb ik nu een nieuwe simkaart naar je verzonden, die zal binnen een paar dagen bij je door de brievenbus komen. Laat je even weten of alles met die nieuwe simkaart weer in orde is?


Fijn dank je wel!


Hoi maja, ik heb de nieuwe simkaart geïnstalleerd. Ik heb mijn telefoon meerdere keren aan en uitgezet, ik heb mijn Sim geactiveerd maar ik heb al uren geen internet (alleen via WiFi) en ik kan niet bellen. Wat moet ik doen? Dit is echt heel vervelend! 


Nou zeg, het is er dus niet beter maar slechter op geworden met de nieuwe sim :slight_frown:

Kan je wel weer internetten als je de oude sim weer in je toestel stopt? Als dat het geval is, lijkt het er op dat de activatie niet helemaal goed is gegaan. Zou je sowieso het simkaartnummer van de nieuwe simkaart in het opmerkingsveld van je profiel willen zetten? Dan kan ik ook even een poging wagen met het activeren!


Nieuwe simkaart nummer staat erin. Dus als je mee zou kunnen kijken graag.Als ik opnieuw probeer te activeren krijg ik en melding van een storing. Terwijl er geen storingen zijn. 


Hoi Maja,Yes hij doet het. Ik heb m nog een keer opnieuw opgestart. Ik weet niet of jij iets hebt gedaan maar nu werkt alles weer. Bedankt en groet, Lotus 


Hoi Maja,Yes hij doet het. Ik heb m nog een keer opnieuw opgestart. Ik weet niet of jij iets hebt gedaan maar nu werkt alles weer. Bedankt en groet, Lotus 

Super! Ik had al wel weer even gekeken en zag net staan dat er een activatie aan was gevraagd die nog verwerkt moest worden, dus had al het vermoeden dat er later vandaag wat zou gebeuren. Top dat dit nog best snel is gegaan! :blush:


Goedemorgen, 

Ik heb precies hetzelfde probleem. Zou jij mij ook mee kunnen helpen?

Dank!


Hi @MarieMK, ik zie dat jij al wordt geholpen via je eigen topic! :blush:


Goedemorgen, 

Ik heb precies hetzelfde probleem. Zou jij mij ook mee kunnen helpen?

Dank!

Hoi Marie, Bij mij heeft het een dag en een nacht geduurd. Hopelijk werkt het bij jou morgen ook weer. Nog wel een keer je mobiel uit en aanzetten! Succes