Skip to main content

Beste KPN,

 

Vanaf wanneer Ik Telefort/ Kpn klant ben, zou ik heel graag alle facturen + de nummers die ik gebeld heb en die mij gebeld hebben willen zien. Kan dat? Zo niet een andere alternatief om die te mogen krijgen?

Alvast bedankt.

Mvg,

Eric

Vast of mobiel ?


Mobiel.


Hoi @EricSek, welkom op het forum! 
De uitgaande gesprekken kun je terugvinden op de specificatie van de factuur die je iedere maand per mail ontvangt!
De binnenkomende gesprekken kun je eventueel terugvinden in je toestel. Die historie slaan wij namelijk niet op.


Best @Thomas ,

Dit gaat over de binnen en uitgaande telefonisch bellen verkeer op de facturen re zien (sinds dat ik klant ben eerste bij Telefort daarna bij Kpn heb meerdere keren telefoon toestellen gewisseld). 

Ik wilde alleen weten of mogelijk is om op alle facturen in mijn Kpn het bellen historie kunnen zien. niet alleen op de facturen van vorig jaar.

 

Gr,

Eric


De facturen met uitgaande gesprekken bewaren wij 6 maanden, daarna staan alleen de bedragen er nog op. Als je dit verder terug wilt bewaren kun je het beste de factuur iedere maand downloaden en bewaren. 
Voor de binnenkomende gesprekken en uitgaande gesprekken langer dan 6 maanden geleden heb ik helaas vanuit KPN geen oplossing.