Skip to main content

Ik plaats dit bericht voor een klant van ons. Bij hun bedrijf is bellen via 4g zo goed als niet mogelijk en willen ze dus bellen over wifi gebruiken. Nu werkt dat voor alle providers, behalve voor KPN. Kan het zijn dat (een deel van) de ip reeks van Delta (hun glasvezel provider) nog moet worden toegevoegd aan jullie database voor VoWiFi ? Het gaat dan om de reeks 213.184.96.0 - 213.184.127.255

 

Ik hoor het graag!

Hoi @IaW, welkom op ons forum!
We kunnen hier inderdaad een ticket voor aanmaken maar helaas kunnen we dat alleen voor de contractant zelf doen.
Kan hij of zij contact met ons opnemen met deze reeksen? Dan kunnen wij onze collega's aan het werk zetten!
Dit kan ook telefonisch via 0800-0402 of via de chat op www.kpn.com/service 


Thomas,

Het gaat o.a. om mijn nummer. We hebben tevens nog een ander nummer waar het om gaat, maar jullie site zegt dat ze dat nummer niet herkent dus kan dat nummer niet koppelen aan mijn account.

De ip reeks is zoals bovenstaande

gr Martin


@MarBosch ah top! Dan kan ik een ticket aanmaken!

Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Zijn ingevuld. Is dit voldoende?


Bedankt voor je gegevens @MarBosch, ik zie op dit adres geen particulier KPN abonnement staan. Kan het zijn dat deze misschien op een ander adres staat of je een abonnement bij een andere provider of KPN Zakelijk hebt?


Dit betreft inderdaad een zakelijk abonnement. Moet ik de vraag opnieuw stellen in het zakelijk forum? Of kan hij door jullie doorgezet worden?


Dit betreft inderdaad een zakelijk abonnement. Moet ik de vraag opnieuw stellen in het zakelijk forum? Of kan hij door jullie doorgezet worden?

Hallo @MarBosch of even bellen met 0800 0403.

 


@MarBosch ik kan het helaas niet voor je doorzetten dus je kunt hiervoor het beste inderdaad terecht bij het zakelijke forum of zoals Jan hierboven noemt 0800-0403