Skip to main content

Bij ons binnen in huis weinig tot geen bereik , voor 3 van ons is dan wifi call de oplossing. 
Mijn vrouw nu nieuw Lebara abonnement via kpn netwerk maar WiFi call werkt niet op haar iPhone 11 .Het ligt niet aan de telefoon , mijn Sim kaart in die telefoon en dan werkt het direct . Van Lebara nieuw Sim kaartje gekregen maar nog steeds geen resultaat. 
Lebara geeft aan dat zij het niet kunnen oplossen . Iemand een idee? 

Hallo @Frankbie Lebara ondersteunt dit blijkbaar niet, dit forum kan hier helaas niets mee.

 


Hoi Jan , dank voor je reactie maar m’n zoon heeft ook probleemloos WiFi call van Lebara (kpn  netwerk) . Ook geeft Lebara aan dat het moet werken maar geen oplossing heeft 


Hallo @Frankbie  dan ondersteunt jouw toestel dat misschien niet of je hebt een instelling niet goed staan. Misschien even de helpdesk van jouw telefoonmerk raadplegen?

Succes


@Frankbie , heeft jou vrouw eerder een KPN (of Vodafone) Sim kaart met WFi bellen in deze telefoon gebruikt of is dit een nieuwe telefoon? Als het eerder al met KPN/Vodafone en WiFi bellen gebruikt was probeer dan:

* WiFi bellen uitzetten 

* Toestel opnieuw starten 

* Een paar uurtjes zonder WiFi bellen aan laten staan 

* Vervolgens WiFi bellen weer aanzetten 

Eens kijken wat er dan gebeurd.


Hallo @Frankbie  dan ondersteunt jouw toestel dat misschien niet of je hebt een instelling niet goed staan. Misschien even de helpdesk van jouw telefoonmerk raadplegen?

Succes

@JanD , topicstarter zei dat het met zijn Sim in hetzelfde toestel wel werkt, dus dan ligt het niet aan het toestel en/of instellingen. 


 , mijn Sim kaart in die telefoon en dan werkt het direct

Euh, en met haar simkaart in jouw telefoon? Werkt het dan in jouw telefoon wel met wifi bellen?


@Frankbie , heeft jou vrouw eerder een KPN (of Vodafone) Sim kaart met WFi bellen in deze telefoon gebruikt of is dit een nieuwe telefoon? Als het eerder al met KPN/Vodafone en WiFi bellen gebruikt was probeer dan:

* WiFi bellen uitzetten 

* Toestel opnieuw starten 

* Een paar uurtjes zonder WiFi bellen aan laten staan 

* Vervolgens WiFi bellen weer aanzetten 

Eens kijken wat er dan gebeurd.

Dank Joris ! Ga ik proberen . Het betreft een nieuwe refurbished iPhone 11 


 , mijn Sim kaart in die telefoon en dan werkt het direct

Euh, en met haar simkaart in jouw telefoon? Werkt het dan in jouw telefoon wel met wifi bellen?

Hoi Peter , nee in mijn telefoon werkt het ook niet met haar sim kaart. Met mijn eigen kpn sim wel 


 , mijn Sim kaart in die telefoon en dan werkt het direct

Euh, en met haar simkaart in jouw telefoon? Werkt het dan in jouw telefoon wel met wifi bellen?

Hoi Peter , nee in mijn telefoon werkt het ook niet met haar sim kaart. Met mijn eigen kpn sim wel 

Mmmh, dan lijkt het misschien toch aan de Sim kaart te liggen. Je zei dat jou zoon ook een Sim van Lebara heeft en dat die in zijn telefoon goed werkt met wifi bellen, klopt? Kun je dan eens die Lebara Sim van jou vrouw in die telefoon van jou  zoon gaan testen? Omdat daar weten wij dat Lebara WiFi bellen wel op werkt. Als het op die telefoon dan niet werkt met de Libara Sim van je vrouw dan ligt het toch aan de Sim (of aan de instellingen van deze Sim kaart bij Lebara). Maar probeer eerst eens mijn eerste tip, niet alles door elkaar 😁


Tja, dan nu de vervolg vraag.

Heb jij ook een iPhone 11 danwel kpn of een provider op het kpn netwerk.?

Werkt 4G überhaupt ? Als ze er buiten de deur mee belt staat er dan tijdens het gesprek 4G of E in het scherm?

Een ding is zeker. Dit forum is van kpn de provider. Aangezien het een andere provider betreft kunnen ze hier niets voor dit probleem betekenen.