Skip to main content

mijn iPhone geen dataverbinding meer. Ik kan wel gewoon bellen, smsen en van Wi-Fi gebruik maken maar zodra ik buitenshuis ben is er geen dataverbinding. 
 

ik kan zien dat er signaal is, 3G of 4G in de rechterbovenhoek, en roaming en mobiele data staan gewoon aan. Mijn limiet is onbeperkt 
 

Ik heb al geprobeerd de netwerkinstellingen te resetten, simkaart opnieuw in het toestel te stoppen, resetten, en een volledige factory reset met het terugzetten van een reservekopie. Ik (en het internet) hebben geen idee meer wat nu te proberen. Zijn er meer mensen met hetzelfde probleem? 

Misschien bij mobieledatanetwerk even opnieuw instellen.

Weet niet wat daar bij staat.

 


Zet 3G uit, misschien helpt dat.

3G werkt namelijk niet meer.

 

Roaming kan je volgens mij in Nederland beter uitzetten. 

In het buitenland moet je dat wel aanzetten. 

 

------------------------- -------------------------------   

KPN stopt op 31 maart 2022 met het 3G-netwerk. Neem je geen actie, dan val je automatisch terug op het 2G-netwerk. Je internetverbinding is dan minder snel en de geluidskwaliteit is lager. Ook is tegelijkertijd bellen én internetten dan niet mogelijk.

---------------------------------------------------------  


Hoi @Dainne, welkom hier. Al veel geprobeerd dus, maar helaas zonder succes. 

Instellingen staan dus goed. Werkt de simkaart wel in een ander toestel? Zo ja, dan ligt het aan het toestel. Zo niet, dan zit het in de simkaart of aansluiting. Zou je dan jouw profiel van gegevens willen voorzien, hoor ik van je als je dat gedaan hebt. Dan kijk ik mee of ik daar iets kan vinden.