Skip to main content

Sinds de update van mijn sim kaart is mijn bellen ID voor niemand meer zichtbaar. Kunnen jullie mij helpen?

Beste KPN,

 

Sinds jullie update gisteren ziet niemand meer dat ik bel. Er wordt dan privé nummer weergegeven. Kunnen jullie mij verder helpen?


Hallo @Brietje73, welkom! Ik zie dat je inmiddels ook contact via andere kanalen hebt opgenomen en dat er een aanpassing is gedaan. Vanuit ons is er momenteel geen blokkade op nummerdoorgave. Mocht je toch nog steeds ervaren dat jouw nummer niet doorgegeven wordt, dan staat er een instelling in jouw toestel niet goed. Je kunt onze toestelhulp gebruiken voor het correct instellen van jouw toestel.


Het heeft wat voeten in de aarde gehad, maar het is inmiddels opgelost.


Ook bij mij hetzelfde probleem, bij KPN winkel geweest, eeuwen met helpdesk aan de lijn gehangen, etc. Beller-ID dus onzichtbaar na update simkaart. Graag uw hulp.


Ook bij mij hetzelfde probleem, bij KPN winkel geweest, eeuwen met helpdesk aan de lijn gehangen, etc. Beller-ID dus onzichtbaar na update simkaart. Graag uw hulp.

@TFHA Ik heb de blokkade opgeheven! Het kan zijn dat je misschien even jouw toestel opnieuw moet opstarten, maar daarna zou jouw nummer weer zichtbaar moeten zijn als jij belt.


Hè hè het is nu eindelijk opgelost. Dankjewel!