Skip to main content

Hallo,

Na de update van SIM kaart door KPN, is mijn nummer niet meer zichtbaar als ik bel. Alles staat in mijn toestel goed ingeschakeld. 

Kunnen jullie hiermee helpen?

Hallo,

Na de update van SIM kaart door KPN, is mijn nummer niet meer zichtbaar als ik bel. Alles staat in mijn toestel goed ingeschakeld. 

Kunnen jullie hiermee helpen?

Heb je een mobiel met Android?


Ja mobiel nummer met Android

 


@GotieJans Op mijn Motorola-mobiel kan ik op onderstaande manier mijn mobiele nummer afschermen of juist zichtbaar maken. Het zit een beetje verstopt in het menu en ik moest daarom flink zoeken om het gevonden te krijgen.

  1. Open de “telefoon-app”.
  2. Klik rechtsboven op de 3 puntjes.
  3. Kies voor “Instellingen”.
  4. Klik op “Gespreksaccounts”.
  5. Klik op “KPN".
  6. Klik op “Aanvullende instellingen”.
  7. Klik op “Beller-id".
  8. Vervolgens kun je de standaard-instelling van nummerweergave wijzigen.

Hallo @GotieJans, welkom op het KPN forum! Ben je er met de instructies van @Katana321 uitgekomen?

  1. Open de “telefoon-app”.
  2. Klik rechtsboven op de 3 puntjes.
  3. Kies voor “Instellingen”.
  4. Klik op “Gespreksaccounts”.
  5. Klik op “KPN".
  6. Klik op “Aanvullende instellingen”.
  7. Klik op “Beller-id".
  8. Vervolgens kun je de standaard-instelling van nummerweergave wijzigen.

Lukt het hiermee toch niet, dan kan er mogelijk een instelling bij ons in het systeem verkeerd staan. Dit kijk ik graag voor je na, maar dan heb ik wel wat informatie van jou nodig. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Als je hier een seintje geeft als je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.


Ik sta al in een kpn winkel. Zit in de simkaart. Bedankt!