Skip to main content
Vraag

Beller ID uitgaande gesprekken werkt niet

• December 6, 2025
  • 5 reacties
  • 34 keer bekeken

Beste,

Jaren geleden heb ik mijn Beller ID uitgeschakeld. Wil 'm nu weer inschakelen, maar dat lukt niet. In telefoon (Samsung) staat “Beller ID weergeven” op “Altijd”. Weten jullie een oplossing?

5 reacties

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • December 6, 2025

@RobJHE Lukt het niet via shortcodes? *31# voor aan, #31# voor uit en *#31# status opvragen

• Auteur
  • December 6, 2025

@RobJHE Lukt het niet via shortcodes? *31# voor aan, #31# voor uit en *#31# status opvragen

Helaas, dat is geen oplossing. Ben bang dat er bij KPN zelf iets omgezet moet worden.

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • December 6, 2025

Dat zou best kunnen als dit via de klantenservice gegaan is, in dart geval moeten hun dat ook weer inschakelen vermoed ik.

Het telefoonnummer is 0800-0402 (of via een KPN mobiele aansluiting op 1200).

Openingstijden:

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten
  • Voor storingen is KPN 24/7 bereikbaar

Of maak eenvoudig een belafspraak online, dan bellen ze u terug wanneer het u uitkomt!

• Auteur
  • December 6, 2025

Dat zou best kunnen als dit via de klantenservice gegaan is, in dart geval moeten hun dat ook weer inschakelen vermoed ik.

Helaas, ook zij wisten niet hoe het probleem verholpen kon worden. Zie op dit forum wel oude topics. Probleem zou zitten in iets bij overgang Telfort-KPN. Hopelijk kan er een moderator reageren?

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • December 6, 2025

Een moderator zal met twee a drie werkdagen reageren. Misschien weten zij iets of kunnen ze de vraag doorzetten.