Skip to main content

Het is vandaag de eerste dag van de nieuwe maand, waarop mb’s en belminuten weer op nul komen te staan. Toch krijg ik zojuist een sms met de boodschap dat ik al 75% van mijn beltegoed heb gebruikt. Ik heb nog niemand gebeld vandaag en de app zegt hetzelfde. Waarom dan toch de sms?

Hoi @ReggyKuijpers, welkom op ons forum!
Ik kijk graag even met je mee! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?


Het is vandaag de eerste dag van de nieuwe maand, waarop mb’s en belminuten weer op nul komen te staan.

Dat is niet meer bij iedereen op de eerste van de maand.


Hallo @ReggyKuijpers ,

Dit probleem doet zich op dit moment bij meerdere klanten voor. Je abonnement is niet veranderd.

Om de een of andere reden is er een fout bij KPN dat er nu (náást je gewone bundel) een bundel voor een x aantal minuten wordt aangezet. Vervolgens bel je eerst uit die bundel en na het opmaken van die bundel loopt je reguliere bundel gewoon door. 

De SMS die je krijgt kun je dan ook negeren.


@Thomas Ik heb de info toegevoegd aan mijn profiel.


Bedankt voor je gegevens @ReggyKuijpers, het is inderdaad zoals Noordzee hierboven al noemt en heb je nog zat MB/s en belminuten. De oorzaak hiervoor is niet helemaal duidelijk. Sorry voor het ongemak!