Skip to main content

December 2021 heb ik voor 1 maand een extra mobiel abonnement afgesloten en na die maand gelijk laten beeindigen. Echter is het abonnement niet afgesloten en pas na 2 maanden stopgezet. Ik heb niet het volledig bedrag gecrediteerd gekregen. Na lang bellen, was de uitleg dat dit kwam vanwege het “interne” proces van KPN en daar kon ik het vervolgens  mee doen. 

 

Aan de hand van het invullen van de tevredenheids enquette, ben ik op 5 maart teruggebeld door een klachtenafhandelaar. Hij begreep mijn frustraties, heeft me toegezegd dat het onterechte ingehouden bedrag als nog zou worden gecrediteerd, de Euro 25 aansluitskosten die ik heb moeten betalen ( De  maand overbruggings abonnement  heb ik moeten afsluiten vanwege slechte informatie van KPN) zou terug krijgen én was er nog iets onterecht ingehouden. Afijn, de goede man was zó betrokken dat hij beloofde mij 20 maart  terug te bellen, want dan zou ik het  bedrag op mijn rekening hebben staan en hij wilde verifieren dat alles naar tevredenheid zou zijn opgelost.

 

Geen verrassing, maar ik heb en nog geen cent teruggezien en ben ik  ook niet gebeld. Eergisteren wederom een half uur met “klantenservice” aan de telefoon gehangen. De betrokken klachtenafhandelaar zou mij die zelfde middag nog terug bellen. En ook Annelies van ‘Klantenservice” was reuze begaan en zou het in de gaten houden. Afijn 2 dagen verder en nog steeds taal nog teken van KPN. 

 

Ik weet niet wat ik nu nog moet doen om geholpen te worden, want niemand lijkt verantwoording te nemen bij KPN. Dus graag jullie advies, waarvoor alvast dank.

Hallo @AnnetteW ,

Ik zou een klacht indienen. 

Een klacht kun je via de website indienen:

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm

 


Dankjewel @Noordzee. Inmiddels is het opgelost. Weer gebeld naar klantenservice en daar zat zowaar iemand die over ging tot actie.  Ging volledig uit van mijn verhaal (want aantekeningen waren minimaal) en heeft het gecrediteerd. Geeft weer een beetje vertrouwen.