Skip to main content

Via deze weg wil ik mijn ongenoegen uiten (druk mij hier heel netjes uit), over de slechte communicatie vanuit KPN. 
 

zoals velen ondervind ik al maanden problemen met mijn iPhone 11 ( maak nu noodgedwongen gebruik van een ander toestel)

Na herhaaldelijk contact, nieuwe simkaart etc. Eindelijk via het forum bericht gekregen over compensatie. Op 31 oktober ben ik hier telefonisch akkoord meegegaan ( na zelf terug gebeld te hebben omdat bel afspraak niet was na gekomen). Een nieuwe IPhone 12 zou worden opgestuurd. Geen bevestigingsmail ontvangen over de gemaakte afspraken. Misschien naïef van mij, ga van het goede uit. Zojuist even gekeken op het forum en zie dat het topic gesloten is, dit is ook erg vervelend.

 

Dan maar weer het bekende 088 nr bellen. Krijg ik een bandje dat de afdeling gesloten is. Belt u naar aanleiding van het bekende probleem, dan zijn wij bereikbaar tussen 9:30 en 21:00, waarna de verbinding verbroken wordt.

Ik wil nu eindelijk weten WANNEER KRIJG IK DE COMPENSATIE WAAR IK RECHT OP HEB!

Hallo @ArCa2006,

Na akkoord op de passende oplossing, doen wij onze uiterste best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.
Er worden standaard 2 afleverpogingen gedaan. Lukt het niet om het toestel bij je afleveren, dan neemt onze logistieke partner telefonisch contact met je op.

Vergoeding van de abonnementskosten
Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel. De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.  


Hallo @Jeroen_dB ,

 

Bedankt voor je antwoord.

waar ik bang voor ben is dat er iets misgegaat, omdat ik geen bevestigingsmail heb ontvangen.

Dit wordt namelijk in het gesloten topic aangeven.


De compensatie en oplossing is drama vanuit KPN. 7 weken geleden gebeld en nog steeds niets gezien. Gisteren gebeld en geadviseerd werd een klacht in te dienen. 7 weken is namelijk buiten proporties. Helemaal klaar met dit gezeik & helemaal nu het topic inderdaad gesloten is. Waardeloos. 


Ik heb jullie bieden een privébericht gestuurd.