Skip to main content
Beantwoord

Beloofde weekbundel niet geactiveerd

• February 27, 2021
  • 1 reactie
  • 19 keer bekeken

Afgelopen donderdag avond hebben wij contact gehad over een storing hier bij ons in de buurt. Voor mij en mijn zoon is toen een Extra bundel voor een week toegezegd. Echter, deze staat er bij beiden nog niet bij. 

Beste antwoord door Marcia van KPN

Ha @VJD, welkom! Dat is gek! Normaliter wordt die dan meteen geactiveerd. Je kunt het beste nog even bellen met 0800-0402, zodat mijn collega's de bundel alsnog kunnen activeren. Je mag ook je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, klantnummer en de betreffende 06-nummers onder ‘persoonlijke opmerkingen’ plaatsen. Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijken we mee. Dat kan wel iets langer duren, omdat wij niet 24/7 aanwezig zijn ;-).

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 28, 2021

Ha @VJD, welkom! Dat is gek! Normaliter wordt die dan meteen geactiveerd. Je kunt het beste nog even bellen met 0800-0402, zodat mijn collega's de bundel alsnog kunnen activeren. Je mag ook je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, klantnummer en de betreffende 06-nummers onder ‘persoonlijke opmerkingen’ plaatsen. Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijken we mee. Dat kan wel iets langer duren, omdat wij niet 24/7 aanwezig zijn ;-).