Skip to main content

Hallo,

 

Ik heb via Belsimpel een contract verlenging met toestel aangevraagd omdat toestel zowel als abonnement goedkoper leek te zijn dan bij KPN zelf te bestellen. 

Ik heb gekozen voor 2000MB met 150 bel/sms minuten. voor 14,- Daar zit geloof ik al de 5,- euro korting in verwerkt omdat ik ook internet van KPN heb.  Toestel kost 17,- p.m. Totaal zou dat p.m. 31,- euro moeten zijn. 

Er staat bij KPN in mijn account opeens niks meer bij toestel kosten, compleet blank. En abonnement 19,-.  Totaal bij KPN stond er 37,- euro p.m.  Hoe ze aan dit bedrag komen is mij een raadsel, ik heb het meerdere malen uitgerekend ook met de overige kosten van mijn vorige maand. Maar dan kom ik er nog niet.

Ook staat er in mijn verbruik kosten totaal wat anders dan ik besteld. heb. Namelijk 1677 MB en 125 belmin.  Is dit omdat het verrekend is met mijn abonnement die eigenlijk eind dit jaar zou aflopen?

 

Ik vind het allemaal wel erg verwarrend, en heb alles goed doorgenomen en nergens iets gelezen over deze wijzigingen behalve de verrekening. Maar de verrekening wordt ook niet uitgelegd..

 

Kan iemand mij hier iets meer duidelijkheid in geven? 

 

Mvg.

Marijke

Ik zag net dat alles is aangepast. Heel fijn dat het nu allemaal klopt!


Voor maar 1 euro per maand meer bel je zonder zorgen, want nooit buiten de bundel, in en naar alle landen van de E.U.

Standaard: 150
Of: Onbeperkt bellen/sms (+ € 1)

Ben je nu voor het einde van een kalendermaand door je bel/sms bundel heen betaal je 0,23 per minuut (je betaalt per 60 seconden).

En 2½ uur ben ik in een maand zo doorheen. Alleen al m’n moeder bel ik wel steeds 20 minuten tot een half uur mee.

Bij Hussel kun je maandelijks bijstellen.


@Marijke.e Welkom op het forum. Fijn om te lezen dat het al aangepast is op mijn KPN. Mocht je in de toekomst nog andere vragen hebben dan hoor ik dit graag!