Skip to main content

Als je met jouw KPN Prepaid nummer met nummerbehoud overstapt naar een abonnement van KPN, krijg je jouw overgebleven beltegoed terug via de eerste rekening van je nieuwe abonnement. Ook betaal je geen aansluitkosten t.w.v. € 25,-. Die krijg je ook terug via je 1e factuur.

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/overstappen/prepaid-naar-abonnement.htm

(zie de veelgestelde vragen onderaan de pagina)

 

Nou, na 2e ontvangst abonnementsfactuur nog steeds geen prepaidbeltegoed verrekend. 🤔

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hallo @Mr.Nemo , je bent met nummerbehoud overgestapt van KPN prepaid naar KPN abonnement?


Hallo @Mr.Nemo , je bent met nummerbehoud overgestapt van KPN prepaid naar KPN abonnement?

Yep!


Bel dan met KPN klantenservice op 0800-0402, dan kunnen ze direct meekijken. Hier duurt het meerdere dagen voordat een KPN medewerker kan reageren.


Hoi @Mr.Nemo. Welkom op het KPN Forum! Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice? Ik ben erg benieuwd of zij jou inmiddels al verder geholpen hebben. 


Hoi @Mr.Nemo. Welkom op het KPN Forum! Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice? Ik ben erg benieuwd of zij jou inmiddels al verder geholpen hebben. 

 

Dag Vikash,

 

Nee, ik ben zeer zwaar slechthorend. Dus kan niet bellen. Wat ik dan doe met een mobiel? Nou, appen, en smssen. O ja, ook mailen en noem maar op.

 

 


Heb je je persoonlijke gegevens al geplaatst in jouw forumprofiel ?
Daarmee kan @Vikash met je meekijken en onderzoeken wat er aan de hand is.


Heb je je persoonlijke gegevens al geplaatst in jouw forumprofiel ?
Daarmee kan @Vikash met je meekijken en onderzoeken wat er aan de hand is.

Jazeker, dat deed ik al meteen voor ik de vraag stelde: klantnummer, NAW en tel.nr. 👍🏻


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik stuur je een privébericht, zou je daarop willen reageren?


 

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik stuur je een privébericht, zou je daarop willen reageren?

En inmiddels heeft Vikash dit heel mooi opgelost. Het wordt alsnog verrekend met de eerstvolgende factuur.

Top!