Skip to main content
Beantwoord

Beltegoed op, terwijl limiet niet bereikt is

• April 1, 2022
  • 1 reactie
  • 60 keer bekeken

23 maart jl is mijn nieuwe abonnement ingegaan. Hierin zit ook 150 min beltegoed. Vandaag onder het bellen kreeg ik na 9 min de melding dat mijn beltegoed op was. En nu dus €1 extra kosten.

Onder de verbruiksbalkjes staat “geldig t/m morgen”. Wat wil dit zeggen? Neem aan dat ik per 1 april aan een nieuwe maand ben begonnen en dus een tegoed van 150 belminuten heb?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @Kiek03 ,

Tegenwoordig loopt de abonnementsperiode niet meer gelijk aan de maanden. Het is goed mogelijk dat jouw maandelijkse periode loopt van dag 23 t/m dag 22 van de volgende maand. Een andere (afgesproken) periode zou ook goed kunnen. BV vanaf dag 3 t/m dag 2 van de volgende maand.  

In dat laatste voorbeeld start je dan op dag 3 weer met 150 minuten beltegoed.

Is 150 minuten belminuten te weinig voor jou? Voor maar 1 euro per maand extra bel je onbeperkt. Kun je regelen via Mijn KPN.   

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • April 1, 2022

Hallo @Kiek03 ,

Tegenwoordig loopt de abonnementsperiode niet meer gelijk aan de maanden. Het is goed mogelijk dat jouw maandelijkse periode loopt van dag 23 t/m dag 22 van de volgende maand. Een andere (afgesproken) periode zou ook goed kunnen. BV vanaf dag 3 t/m dag 2 van de volgende maand.  

In dat laatste voorbeeld start je dan op dag 3 weer met 150 minuten beltegoed.

Is 150 minuten belminuten te weinig voor jou? Voor maar 1 euro per maand extra bel je onbeperkt. Kun je regelen via Mijn KPN.