Skip to main content
Beantwoord

Bereikbaarheid KPN

• May 23, 2019
  • 2 reacties
  • 195 keer bekeken

Zijn nullie 24/7 berijkbaar
Want ik heb problemen met mijn nieuwe simkaart (abonoment)

Beste antwoord door Susan_

Goedenavond @Leentjeeeee, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

We zijn 24/7 bereikbaar, zowel via 0800-0402 als onze LiveChat functie als via Facebook / twitter. Alleen het Forum heeft bepaalde openingstijden en werken we niet in de nacht 😉

Kan je aangeven wat er precies misgaat met je simkaart? Mocht je via het Forum verder geholpen willen worden, wil je dan jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s), 06-nummer + simkaartnummer (bij persoonlijke opmerkingen)? Dan help ik je graag verder!
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • May 23, 2019
Goedenavond @Leentjeeeee, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

We zijn 24/7 bereikbaar, zowel via 0800-0402 als onze LiveChat functie als via Facebook / twitter. Alleen het Forum heeft bepaalde openingstijden en werken we niet in de nacht 😉

Kan je aangeven wat er precies misgaat met je simkaart? Mocht je via het Forum verder geholpen willen worden, wil je dan jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s), 06-nummer + simkaartnummer (bij persoonlijke opmerkingen)? Dan help ik je graag verder!

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • May 31, 2019
@Leentjeeeee, kan je aangeven of ik hier nog bij kan helpen?