Skip to main content

Hoe kan ik KPN op een normale manier bereiken? Ze sturen me mails met vragen vanuit een no-reply e-mail adres en het bereik is om een 0800 nummer te bellen waar je nooit doorheen komt - en om vanuit de VS meer dan 20 minuten a €2/min in de wachtrij te hangen is niet op te brengen. Als je niet snel genoeg reageert wordt eenzijdig de afspraak aangepast - dus ik dreig nu te eindigen met iets dat ik niet wil. Echt onbestaanbaar!

Op dit forum is de reactietijd meestal enkele werkdagen. Formulier in ieder geval waar je hulp bij nodig hebt en vul je profielprofiel (klik) zo veel mogelijk aan, soms wordt er wel snel gereageerd. Ook kan je het proberen via Facebook messenger (klik) volgens mij wordt er daar wel redelijk snel geantwoord. 

 

Uiteraard is het op dit moment nacht in Nederland (04:35) en de klantenservice gaat vanaf 0800 open.


Hoi @DPP1967 
Probeer de KPN te bereiken om 08:00 uur Nederlandse tijd, dan heb je de meeste kans.
Vanuit het buitenland kun je de KPN het beste bereiken via +31 6 1200 1200

Of probeer de media's die @Ik_Hussel verteld.


Dank voor de tips - ik probeer het via Messenger (bericht al gestuurd). Het is hier nu 01:00 uur en ik ga nu slapen dus 08:00 uur NL tijd bellen lukt nu niet 😉.