Skip to main content

Beste klantenservice,

Sinds deze zomer heb ik geen 4G meer op mijn iPhone 11, een probleem wat bekend bij jullie is en waarvoor er telefonisch contact met mij is opgenomen. Hierin kreeg ik de oplossing, welke ideaal was! Echter heb ik hierna geen bevestigingsmail gekregen, terwijl ik las dat dit wel essentieel is. Is hier iets fout gegaan, of moet ik nog iets meer geduld hebben? Ik ben drie weken geleden gebeld.

Ik ben gebeld op 08/11/2022 op het telefoonnummer wat bij mijn KPN ID hoort. 

Ik hoor het graag!

Hoi @Stijn24, welkom op ons forum!
Ik zie dat er inderdaad n ticket voor jou aangemaakt is en er contact geweest is. Waarom je de bevestiging niet hebt gehad heb ik niet direct een antwoord op.
We doen ons best het toestel binnen 4 weken te leveren. Als je halverwege volgende week nog niets hebt vernomen, wil je dan nog eens aan de bel trekken?

Meer informatie:

Passende oplossing d.m.v. persoonlijk contact
Ons belteam biedt in een persoonlijk gesprek een passende oplossing aan.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

We proberen je 3 keer te bellen.
Lukt het dan niet om je te bereiken, dan krijg je per e-mail het verzoek om het belteam terug te bellen. Nadat er telefonisch een passende oplossing geboden is, krijg je per e-mail een bevestiging van de gemaakte afspraken.

Na akkoord op de passende oplossing, doen wij onze uiterste best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.
Er worden standaard 2 afleverpogingen gedaan. Lukt het niet om het toestel bij je afleveren, dan neemt onze logistieke partner telefonisch contact met je op.


Beste klantenservice,

Sinds deze zomer heb ik geen 4G meer op mijn iPhone 11, een probleem wat bekend bij jullie is en waarvoor er telefonisch contact met mij is opgenomen. Hierin kreeg ik de oplossing, welke ideaal was! Echter heb ik hierna geen bevestigingsmail gekregen, terwijl ik las dat dit wel essentieel is. Is hier iets fout gegaan, of moet ik nog iets meer geduld hebben? Ik ben drie weken geleden gebeld.

Ik ben gebeld op 08/11/2022 op het telefoonnummer wat bij mijn KPN ID hoort. 

Ik hoor het graag!

Beste @Thomas , 

Bedankt voor je reactie, ik dacht al dat dat het geval was. Inmiddels is het een week verder en heb ik nog niks ontvangen, dus bij deze ‘trek ik aan de bel’ 🙂. Nog niks van contact gemerkt, is het handig om tot volgende week te wachten? Dan is het week 5 sinds ik gebeld ben.


Ha @Stijn24, goed dat je weer reageert! Heb je inmiddels nog steeds niets vernomen? Dan ga ik er zeker opnieuw voor je achteraan.


Hoi Marcia, vanochtend uit het niet de telefoon binnen gekregen! Bedankt voor  jullie hulp!


Super zeg! Heel fijn 🙂.