Skip to main content

Vandaag heb ik het volgende bericht ontvangen op mijn mobiel. 

Mijn abonnement gaat altijd in eind juni. 

Denk dat dit bericht niet voor mij is bedoelt. 

Beste klant, u hebt uw mobiele abonnement een tijdje geleden verlengd. Vandaag gaat uw nieuwe abonnement in. Veel plezier ermee! U ontvangt hiervan deze week de eerste factuur. Deze heeft een ander bedrag dan u gewend bent. Uw Husselvoordeel staat misschien nog niet op deze factuur. En het aantal belminuten, sms’jes en MB’s kan anders zijn dan u verwacht. Kijk voor extra uitleg op kpn.com/verlengen. Groet, KPN

Nou ja, gewoon even afwachten denk ik. En uw facturen in de gaten houden.


Dit bericht heb ik ook gehad:

@Marcella1982 je bent niet de enigste. 😉


Hi @Marcella1982! Begrijp ik goed dat je helemaal geen verlenging gedaan hebt? En dat je wel dit bericht hebt ontvangen? 

Als dat zo is, vul dan je profiel in. Dan ga ik voor je kijken waar dit bericht vandaan komt.

Gezien @Dennis Schreve hetzelfde bericht heeft ontvangen vermoed ik dat het om een storing gaat. En je het bericht mag negeren. 


@Bram_ dan hoeft @Marcella1982  eventueel haar profiel niet aan te vullen als het om een storing gaat. 😉 Tuurlijk is het wel handig dat ze haar forumprofiel aanvult. 👍🏼


Ik heb mijn profiel ingevuld. 

Mijn 2 jarig abb. moet ik  volgend jaar juni weer verlengen


@Dennis Schreve ik zag ondertussen nog een topic binnenkomen. Om het zo snel mogelijk uit te zoeken is het handig te weten om welke nummers het gaat. Vandaar de vraag. 🙂

@Marcella1982 super bedankt voor die snelle reactie!


@Dennis Schreve ik zag ondertussen nog een topic binnenkomen. Om het zo snel mogelijk uit te zoeken is het handig te weten om welke nummers het gaat. Vandaar de vraag. 🙂

@Marcella1982 super bedankt voor die snelle reactie!

Bedankt voor je aanvulling @Bram_, 😉 dat is inderdaad waar. Maar het gaat dus blijkbaar om een storing? 🤔


@Dennis Schreve daar lijkt het op dit moment op. We zijn aan het onderzoeken. Zodra er meer informatie is zullen we die delen. 


@Dennis Schreve, @Marcella1982, @Nick83 gevonden en opgelost! Het ging inderdaad om een storing waardoor pardoes naar een reeks nummers dit bericht is gestuurd. Het bericht mag daarom helemaal genegeerd worden. Fijn weekend! 🙂


Oké gelukkig. Dank je wel Bram voor het uitzoeken. Fijne dag nog iedereen 💋


Dank je @Bram_! 👍🏼